Да бисмо видели испред и око себе су нам потребни пре свега слободни медији.
српски медији су робови две маркетиншке агенције.
Код нас не постоји тржишни принцип јер нема слободног тржишта, великим компанијама које своје тржиште освајају путем медијског рекламирања озбиљне сугестије коју агенцију да узму за консултанта у медијабајингу често долазе из Председништва Србије све док Дајрект медија није постала апсолутни монополиста у тој услужној грани привреде. Самим тим утицај Драгана Ђиласа на слободу српских медија је постао неограничен.
пишеш и говориш нешто против Ђиласа, нема реклама, нема пара, а самим тим нема ни запослених, рачуна, закупа, ничега. Алтернатива том стању у распалим српским офлајн медијима је постао интернет … екипа око Ђиласа је кренула у поробљавање интернета. на wеб страни ИАБ Сербиа је објављена вест да је председник управног одбора тог удуржења постао Владимир Аранђеловић, представник Дајрект Медије Овакав избор за председника УО ИАБ Сербиа, би био једнак избору Мирослава Мишковића за шефа робних резерви Србије....више не може безусловно рачунати и на слободу интернета.
Србија је јадна земља и то не морамо да понављамо, јасно је чим отворите очи у неком српском кревету, испод шанка или моста, да сте у великом проблему самом чињеницом да државу делите са небеским народом и земаљским тајкунима. Но, увек постоји избор. На пример увек постоји избор да на све што је ужасно, криминално, на сваког ко вам вређа интелигенцију, лаже вас и безочно краде, реагујете свом силином позитивних мисли, да нађете добру страну у свему томе и да се уклопите у колективну ружичасту шизофренију па докле иде. Увек можете да се увлачите лоповима тамо где сунце не сија и скупљате мрвице са ваше њиве што остану иза њих, и да будете срећни док мрвица и има. Водите се оном Нимелером поемом све до самог краја а онда се на крају пребаците на рекламе да не бисте случајно прочитатли и последњу строфу. Знате оно “Прво су дошли по комунисте, а ја сам ћутао јер нисам био комуниста, онда су дошли по првог Социјалдемократу, али ја сам ћутао . . кад су дошли по мене више није било никог да устане против”.
Друга опција је да се буните па докле стигнете, немате ‘леба да једете, али сте мирни пред својим разумом и савешћу. Србија је вечна све док постоји, после тога неће бити вечна као што нису били вечни ни Стари Рим, Вавилон или Хабсбуршка монархија. При том, ми Срби, овим горепоменутим царствима не можемо ни под прозор да пљуцнемо све да се скупимо свих осам милиона и заједнички натежемо шлајмару следећих двеста година.
Дакле за вечност се морамо борити, јер она не долази сама од себе. Оно што је најважније у борби за вечност јесте да знамо за шта, и против чега се боримо. Али пре него што кренемо у било какву борбу, важно је да знамо да ли видимо пут, наше способности и циљ. Да бисмо видели испред и око себе су нам потребни пре свега слободни медији.
Србија нема слободне медије. Јавна је тајна да су српски медији су робови две маркетиншке агенције. Да ли икада нормалан човек може донети било какав здрав суд, ако му се презентује само једна страна приче из медија који нису слободни?
Дакле за вечност се морамо борити, јер она не долази сама од себе. Оно што је најважније у борби за вечност јесте да знамо за шта, и против чега се боримо. Али пре него што кренемо у било какву борбу, важно је да знамо да ли видимо пут, наше способности и циљ. Да бисмо видели испред и око себе су нам потребни пре свега слободни медији.
Србија нема слободне медије. Јавна је тајна да су српски медији су робови две маркетиншке агенције. Да ли икада нормалан човек може донети било какав здрав суд, ако му се презентује само једна страна приче из медија који нису слободни?
Медији на почетку 21. века живе од реклама, на пример штампа новина је све скупља, због цене папира, практично целокупан приход од продаје новине на трафикама иде у штампарију. Редакција и сви остали трошкови које праве новине иду на терет прихода од реклама.
Много пута сам писао о медијском мраку у Србији, креираним тако што, пре свега фирма Дајрект медија који је део Мултикома, велике компаније у власништву Драгана Ђиласа држи монопол у такозваном медијабајингу.
Шта је медијабајинг?
На пример имате фирму за производњу и препродају магле и желите да се рекламирате, али не знате где, јер не знате тачно који медији има које тржиште и какву публику, ви онда одете у агенцију која се бави медијабајингом и кажете “имам производ за све оне што су у фазону 365 лепих дана, и желим у ту рекламу да уложимевра”, и онда господа из агенције одреде где је за вас најбоље да пласирате рекламу. Пинк, Блиц, Сторy и слично. 300.000
Код нас не постоји тржишни принцип јер нема слободног тржишта, јавна је тајна да су великим компанијама које своје тржиште освајају путем медијског рекламирања, озбиљне сугестије коју агенцију да узму за консултанта у медијабајингу често долазиле из Председништва Србије. И то је тако ишло све док Дајрект медија с једне стране политичком подршком није постала апсолутни монополиста у тој услужној грани привреде. Самим тим утицај Драгана Ђиласа на слободу српских медија је постао неограничен. Тај неограничен утицај тренутни (надам се још врло кратко) градоначеник Београда немилице злоупотребљава већ годинама, а грађани остају ускраћени за јако битне информације које су од суштинског значаја за Србију.
На пример, та чињеница српског мрака није промакла ни Европском парламенту који је 19. јануара 2011. године изгласао декларацију којом изражава забринутост због стања у српским медијима, између осталог и монополом Дајректа у “пружању” маркетиншких услуга. Чули сте за то некад на некој нашој телевизији?
На пример, та чињеница српског мрака није промакла ни Европском парламенту који је 19. јануара 2011. године изгласао декларацију којом изражава забринутост због стања у српским медијима, између осталог и монополом Дајректа у “пружању” маркетиншких услуга. Чули сте за то некад на некој нашој телевизији?
О свему томе Савет за борбу против корпуције је направио издашан извештај и презентовао га јавности у Септембру 2011. године у Медија центру уз присуство ОЕБС–а, представника ЕУ, Русије, Немачке, Шведске и свих српских медија. О извештају у којем су јасно поентирани кривци за трагично стање у српским медијима, ти домаћи медији ни реч нису посветили у својим програмским шемама. Јасно је, пишеш и говориш нешто против Ђиласа, нема реклама, нема пара, а самим тим нема ни запослених, рачуна, закупа, ничега. Алтернатива том стању у распалим српским офлајн медијима је постао интернет. Са интернета су потекле неке врло занимљиве информације, на пример обарање 26.000 ева вредне wеб стране које је новцем пореских обвезника платио министар Дулић, а која није ажурирана пола године и сличне.
Како је то кренуло да прети демократском мраку који је креиран у офлајн медијама екипа око Ђиласа је кренула у поробљавање интернета. Овај пут нећу диркетно упирати прстом у оне, преуморне интернет пионире у Србији, који су зарад неколико банера на својој wеб страни одлучили да у Србији по цену било свега покрену свој први интернет бизнис, него ћу скренути пажњу на системски вирус који је данас заразио српски интернет.
Наиме, данас је на wеб страни ИАБ Сербиа објављена вест да је председник управног одбора тог удуржења постао Владимир Аранђеловић, представник Дајрект Медије.
Наиме, данас је на wеб страни ИАБ Сербиа објављена вест да је председник управног одбора тог удуржења постао Владимир Аранђеловић, представник Дајрект Медије.
Пре свега важно је знати да је ИАБ Сербиа део међународне мреже ИАБ која је јако утицајна у свету у области промовисања онлајн рекламирања и информисања. Избор представника компаније Дајрект медија која је у очима светских организација синоним за тржишни монопол, медијски мрак и бруталну цензуру за председника управног одбора ИАБ Сербиа је доказ да је пред Србијом дуг пут пре свега отварања очију широј јавности, као и то да се више не може безусловно рачунати и на слободу интернета.
Овакав избор за председника УО ИАБ Сербиа, би био једнак избору Мирослава Мишковића за шефа робних резерви Србије.
Овакав избор за председника УО ИАБ Сербиа, би био једнак избору Мирослава Мишковића за шефа робних резерви Србије.
Пре него што кренем у даљу онлајн акцију против медијског мрака на интернету предлажем да сви чланови удружења ИАБ Сербиа још једном прочитају извештај Савета за борбу против корупције и преиспитају своју одлуку о избору новог председника, као и чланство Дајрект медије.
Ваш банер може бити овде, али ваш мрак не.
још један одличан текст овог, за мене новог аутора… лик ће ускоро бити у проблему… мислим, ако алтернативци крену да га преносе…
Sviđa mi seSviđa mi se