Као што сам предходно навео, последице ове одлуке Министарства Финансија Републике Србије и Пореске управе Републике Србије имаће катастрофалне последице по Републику Србију и те одмах идентификоване последице јесу :
- Повећање незапослености.
- Повећање „одлива мозгова“
- Повећање буџетског дефицита.
- Повећње стопе криминала.
- Повећање укупне стопе сиромаштва.
- Повећање морталитета
- Смањење наталитета
- Угрожавање Уставног поретка Републике Србије.
Последице се могу поделити у четири групе, на оне које ће се осетити одмах, оне које ће се осетити на средњи рок, на оне које ће се осетити на дужи рок и оне које су финалне и које се не могу исправити и које су трајне.
- ПОВЕЋАЊЕ НЕЗАПОСЛЕНОСТИ.
Овим актом, државна управа Републике Србије, трајно је избрисала Србију са међународног тржишта рада, спречавајући пословање путем интернета. На овај начин она је тих 100.000 људи учинила незапосленим чиме је повећала стопу незапослености на краћи рок за тих 100.000 а на дужи и више, собзиром да је елиминацијом 100.000 људи са тржишта рада, елиминисала и све оне људе који су пружали друге услуге тим људима.
2. ПОВЕЋАЊЕ „ОДЛИВА МОЗГОВА“.
Нове генерације, поучене искуством прве генерације фриленсера, готово сигурно напустиће Србију. Како се ради о високо образованој радној снази, овим актом Министарства финансија Републике Србије, Србија је трајно изгубила потенцијал за развој и научно технолошки напредак.
3. ПОВЕЋАЊЕ БУЏЕТСКОГ ДЕФИЦИТА.
На овом месту види се сва бесмисленост ове одлуке Министарства финансија Републике Србије и Пореске управе Републике Србије. У намери да попуне буџет, кроз опорезивање фриленсера, Министарство финансија и Пореска управа Републике Србије су уништиле фриленсере, што им је омогућило наплату пореза али само 2021 године. Већ 2022 године, нећи имати од кога да наплате порез, јер су пореске обвезнике уништили у процесу економског канибализма. Ово ће се директно одразити да повећање пореза и доприноса, јер да би надокнадили губитак који су произвели уништењем фриленсера и дотока новца они ће морати да наставе са канибализацијом привреде Србије и да уништавају сваку профитабилну грану како би попунили буџет. Међутим како у исто време уништавају профитабилност тако оптерећују буџет са незапосленима и на тај начин обесмишљавају пословање у Србији.
Ако су се водили идејом да ће фриленсери, који више не могу да раде на Интернету, похрлити у загрљај, ЦАРА, ЛАВА И КРАЉА, тзв контраверзних срБских бизнисмена, грдно се варају јер цела поента бити фриленсер је и била не радити за срБског приватничког дрипца, који не плаћа порез и доприносе и који их држи на минималцу. Но како је буџетска гузица гладна, и ти контраверзни бизнисмени врло брзо ће бити елиминсани најездом буџетских пирана које глођу све живо. Без обзира што цар,лав и краљ имају дил са државом која толерише њихово нелегално пословање, маса одавно то прихвата као нормално и није љубоморна ко пас на њих као што је љубоморна на фриленсере и неће демонстрирати смрдљиви опаначки патолошки егалитаризам јер је срећно задовољна што су и они сада у тору са њима, чиме је њихов поремећен осећај за правду задовољен.
Коначно сви су исти,сложени и обожени. Коначно сви су НАШИ и сви раде на трафици за 20.000 месечно и једу цркотине.
Једноставно речено, Министарство финансија је овим чином покренуло лавину проблема који ће се само погоршавати у временима која долазе. Креирајући перманентни дефицит сечом дотока новца са једне стране и перманентним повећањем трошкова са друге, Министарство финансија Републике Србије и Пореска Управа републике Србије покренули су циклус уништења који ће на крају довести до тоталног распада привредног система републике Србије и коначно-банкрота.
4. ПОВЕЋАЊЕ СТОПЕ КРИМИНАЛА
Собзиром да је учинила пословање на интернету илегалним, државна управа Републике Србије је криминализовала огромну групу људи са великим техничким знањем. Бесни они ће сигурно организовати неки вид дигиталне гериле која ће се светити тако да се очекује нагли скок сајбер криминала и сајбер тероризма.
5. ПОВЕЋАЊЕ УКУПНЕ СТОПЕ СИРОМАШТВА.
Елиминацијом фриленсера Министарство финансија и пореска управа Републике Србије елиминисали су доток новца у Репбулику Србију са једне стране и повећали буџетски дефицит са друге. Да би се систем колико толико стабилизовао, једина опција јесте повећање пореза и доприноса, пошто смањење буџетских расхода је категорија коју феудални систем Србије не познаје. Српска феудална управа није организована на принципу логике и разума, већ на принципу вере и тумачења и како верује да бити на власти је однос подређен-надређен, она је аутистична и не уме да комуницира са „нижим“ слојевима,стога она никада неће смањити сопствене трошкове већ само повећавати и те трошкове онда наплаћивати од „нижих“. Јер власт је од Бога а они су власт и против Бога се не може.
Због тога што живи у психози она ту психозу пројектује на народ и чини систем колективне психозе у којој она одређује шта јесте а шта није. Тј она себе доживљва као Бога који креира реалност. Стога како су „праведно“ сачували порески систем и „праведно“ казнили зле фриленсере и вратили их у тор да њуше гузице са осталим „јагњадима божијах“ они сада оштре ножиће за гозбу у палати коју су сачинили унутар свог бизарног универзума.
Дакле циклус ће ићи овако, наплата пореза од фриленсера, уништење фриленсера, паре од наплате фриленсера се користе за попуну буџета, то траје до половине 2021 године, од друге половине 2021 године, креће канибализација предузетника,агенција,доо до краја 2021 године да би у 2022 години на ред дошле веће фирме и кад те фирме поједу следи колапс и банкрот.Овај календар је врло даржљив али то је пут који је Министарство финансија одабрало.
6. ПОВЕЋАЊЕ МОРТАЛИТЕТА.
Скок броја умрлих неће расти само због короне већ и због наглог сиромашења становништва због „опаначке правде“. Како фриленсери немају право на бесплатно лечење, морталитет код њих биће висок јер неће бити у стању да себи пруже здравствену негу.
7. СМАЊЕЊЕ НАТАЛИТЕТА
Док су се бавили фриленсом, ови људи су веровали да ће бити у могућности да себи обезбеде егзистенцију и заснују породице. Сада је то само сан и ништа више.
8. УГРОЖАВАЊЕ УСТАВНОГ ПОРЕТКА РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ.
Све ово плус једна одвратна чињеница. Ако је закон на који се Пореска управа Србије позива у наплати пореза је донет 2001 а они га примењују 2021 године, поставља се питање зашто га нису примењивиали 20 година? Ако су имали све, закон, средства, инспекцију,полицију, шта су радили 20 година? За колико су они оштетили буџет Републике Србије, не вршећи своју законску обавезу у тих 20 година?
Све ово има у себи врло валидне елементе из кривичног закона и носи сва обележја велеиздаје.
bravo drte
Sviđa mi seSviđa mi se