Драгослав Павков:Разговор угодни народа с(е)рбског

 

(за неупућене – ћаскање на Фејсбуку)

 

 

Небојша Малић је објавио везу.

пре 12 ч.

Шта од овога није било тачно? Искрено ми реците.

 

 

Слободан Милошевић: Из архиве – обраћање грађанима 2. октобра 2000. године

www.nspm.rs

Поштовани грађани, пред други круг избора желим да вас на овај начин упознам са својим виђењем изборних и политичких прилика у нашој земљи, посебно у Србији. Као што и сами знате, пуну деценију трају напори да се

 

Слика

Свиђа ми се · · Подели

Светлана Максовић Све је бре тачно

пре 11 ч. преко мобилни · Свиђа ми се

Dragoslav Pavkov Искрено, он је био политичар а не аналитичар; значи, на неке процесе је могао и те како да утиче а није, док је на друге и те како утицао – али катастрофално. То што је он рекао пред губитак власти могао сам да напишем и ја, једино нисам могао да претпоставим да би се у будућноссти могао наћи неко ко ће ме славити као Митра Тарабића само зато што саопштавам очигледно. И њега и оног другог треба оставити да почивају у миру; обојица су штеточине и два краја исте батине која је пуцала по народној грбачи. Сви око њих су се нафатирали и обезбедили шест следећих поколења, а њих двојица остали наивне поштењачине . Трт Милојка или шио ми га Ђуро – како ти драже. Данас имамо преча посла а од накнадне памети нема вајде.

пре 11 ч. · Свиђа ми се

Небојша Малић Ако је ово било толико очигледно, Драгославе, зашто ниси написао онда? Ја ћу одмах да признам да мени није онда било јасно, не оволико колико је данас. Далеко од тога да С. М. сматрам неким свецем, али побогу зар не можемо да се сложимо око елементарних ЧИЊЕНИЦА зато што нам се не свиђа КО те чињенице саопштава? У томе је проблем.

пре 11 ч. · Свиђа ми се · 2

Светлана Максовић Слажем се са Небојшом

пре 11 ч. преко мобилни · Свиђа ми се

Светлана Максовић Много је лакше критиковати личност говорника , него аргументима његов говор…

пре 11 ч. преко мобилни · Свиђа ми се

Dragoslav Pavkov Па шта је требало да напишем? „Ови који су победили на изборима желе да у Србију уведу демократију западног типа, неолиберални концепт економије и прекину санкције, али ми бисмо требали да подржимо Милошевића јер, ови да би га сменили морају да се гребу за лову код ЦИА и осталих – будући да немају ни Народну банку, ни ковницу новца, ни Језду, ни Дафину а богами ни Царину и монопол на промет шверцованих цигарета…“ Коме би ово више користило, Слоби или овима који су се тртили да га смене?

пре 11 ч. · Свиђа ми се

Небојша Малић Право је питање шта би користило *Србији*.

пре 10 ч. · Свиђа ми се

Dragoslav Pavkov Добро Небојша, јел’ ти стварно не можеш да схватиш како је пре петнаестак година ВЕЋИНИ ГРАЂАНА СРБИЈЕ стварно било доста и рата у којем Србија није учествовала и избеглица и санкција и Слобе? Све што је натруковао у овом тексту који се некрофилски преноси годинама на свим патриотским порталима, Милошевић је морао да зна и знао је много раније. Он је на располагању имао домаће и стране ресурсе са неслућеним потенцијалима за шпијунирање, али је око себе окупио полтроне и дупелизце који му нису дозвољавали да доноси праве одлуке. Последња права одлука којује требало да донесе – била би предаја власти ДОС-у после изгубљених избора, па нек’ се ДОС хандри са хедонистичким бирачким телом које је утриповало да ће им ЦИА и остала братија донети „фри ланч“. Његово бирачко тело је било толико да би га одбранило од Хага, овако – када је између осталих и Легији дао прилику да га изда – издали су га и бирачи. Што би рек’о Енес Хаџиекремћумуровић – Политика није што и пољем проћи

пре 10 ч. · Свиђа ми се

Небојша Малић Он и јесте предао власт мирно, без рата за који је ДОС био спреман. А није морао. И потом у Хагу бранио народ и земљу који су на њега пљунули. А није морао. Што рече покојни Црнчевић, био је државник са грешком. Ови што су дошли после њега, били су само грешка. Хајде да из тога извучемо наравоученије. А „грађанин“ може бити само неко ко је вољан и способан да преузме одговорност за свој избор, никако неко коме је увек други крив.

пре 10 ч. · Свиђа ми се · 1

Dragoslav PavkovИ потом у Хагу бранио народ и земљу који су на њега пљунули.“ Па немој тако, видиш да има више вас који га обожавате; једино, чини ми се да бисте и ви друкчије гледали на његово име,лик и дело да сте били у прилици да будете предмет његових „државничких“ бравура.

пре 10 ч. · Свиђа ми се

Небојша Малић Опет ти лично. Одакле сад да је било кога обожавам? Само сам питао шта у оном говору није било истина. И ниједном речју ми ниси одговорио на то питање.

пре 10 ч. · Свиђа ми се

Dragoslav Pavkov Немам намеру да ти на било који начин одричем право на мишљење, једино рекао бих да си прилично комотан у оценама Милошевићеве владавине СРБИЈОМ И ЈУГОСЛАВИЈОМ знајући да ниси имао част да конзумираш све производе те владавине.
Како год да окренемо, не можеш спорити да не прође дан да се не огласиш текстом или линком којим „доказујеш“ Србима из Србије како су велике будале јер су са власти отерале „онаквог човека“. Као што знаш, слажем се с тобом да нико од ДОСманлија не ваља, наш спор је у томе што ја тврдим да не ваља ни Милошевић, док ти мислиш да му ми овдашњи нешто дугујемо и да би већ било време да почнемо да скупљамо прилоге за неку пирамиду, ђаво би га знао…

„И ниједном речју ми ниси одговорио на то питање.“
Проблем је у аутору текста; да га је написао неки његов шеф кабинета или саветник, новинар или неки други хроничар, могли бисмо да расправљамо о детаљима, шта је тачно а шта не… У овом случају, аутор текста је лик који је одлучујуће утицао на судбину српског народа преетходних 13. година. Због тога, његова дужност није да открива светске завере, већ да одговара за оно што је или није учинио. Па да понесе ловорике или поднесе санкције.
Он није неки колумниста коме си могао да верујеш или не, он је био председник државе који је узурпирао фараонска овлашћења, чије замисли си морао да реализујеш или да бежиш из земље. Или, да се прикључиш роговима у врећи званој ДОС и покушаш да промениш нешто. Ја умем да одговорим на евентуално питање: Да ли је владавина С.Милошевића била корисна за Србе – мој одговор би био – НЕ, била је штетна!
Исти одговор би био и ако би реч „Милошевић“ заменили са ДОС.
Али, то не значи да треба сести и кукати, већ радити на томе да нам се ни један ни други више никада не понове; дакле, и једни и други на ђубриште историје, србији су потребни трећи и нови људи са новом до сад невиђеном политиком.

пре 10 ч. · Свиђа ми се

Budimir Novakovic Одговор на питање: Све је тачно… а то је оно што треба да чујете…

пре 8 ч. · Свиђа ми се · 1

Небојша Малић Истина је да сам за време Милошевићеве владавине Србијом и Југославијом био „бенефицијент“ мудре, толерантне, демократске, мултиетничке, итд. итд владавине Алије Изетбеговића. Али не видим како ме то дисквалификује да о С. Милошевићу судим на основу чињеница, а не емоција. Али ако не могу да браним њега (и нас) од апсолутно непримерене сатанизације, а да ми притом неко не замери што се наводно стављам на његову страну (ало, какву страну – човек отишао с власти пре 13 година, умро пре седам, странка му је сад жућа од Тадића) онда ми постаје јасно како је Србија постала отирач за страну чизму.

пре 8 ч. · Свиђа ми се · 1

Dragoslav Pavkov Па имао си изузетну прилику да постанеш „бенефицијент мудре, толерантне, демократске, мултиетничке, итд. итд владавине“ Слободана Милошевића, али си се ипак одлучио да постанеш бенефицијент подмукле, нетолерантне (вероватно ти ФБИ и Имиграционо непрестано чуче пред кућом јер нападаш Империју), ционистичко-нацистичке, WASP администрације Била Клинтона (или његовог наследника који мозак ставља у погон само четвртком) – људи који су те заправо и отерали из родног града одлучујуће подржавајући Алију којег си поменуо.
Стварно високо ценим твој труд да будеш национално користан али не могу да схватим шта те вуче да чачкаш српско – српску мечку. Имаш право да Слобин рођендан славиш уместо крсне славе ако ти се тако накриви, барем ја сам познат по томе што тврдим да свако има право да живи како хоће…

Немаш право да нама, који смо „бенефицијенти“ Слобиних егзибиција, говориш како смо приглупи јер нисмо препознали његов гениј. Ми смо га довели на власт, да није било нас – он би остао само једна од многих ситних штеточина… Кад нам је његова мудра владавина дозлогрдила – срушили смо га, ко си ти да нама у Србији бираш председника?

Жалосно је али данас сте управо ви из дијаспоре, ви који доцирате са удаљености, за Србију већи проблем него жутаћи и њихови деривати. Као што сте некада дочекивали и финансирали Слобине лопове (распитај се за сарадника ДБ из ’60-тих Радмилу Милентијевић, жену која је по задатку завела владику Дионисија, а код Слобе постала министар не сећам се чега), тако данас финансирате разне „патриоте“ чије речи вам милују емигрантске уши. Једини проблем с тим је у томе што вас лажу, па на основу њихових лажи – ви тамо изводите некоректне закључке. Србија је данас дубоко подељена земља и то првенствено на социјалној основи. И то у пропорцији 50:50 приближно.

Она половина србијанаца (на коју као бирачко тело рачуна патриотска страна српства) је додатно подељена на агресивне прочетнике и неољотићевце и потомке партизана који су у мишијој рупи и који немају право гласа, осим ако се не учлане у ДС, ЛДП и сличне злочиначке организације. Ко је те људе и из ког разлога дисквалификовао као фактор за демократизацију и просперитет Србије? Ко на то има право и ко му га је дао? Нада ли се неко да су нама овдашњима вране попиле мозак, па ћемо „народне судове“ које су практиковали комунисти, добровољно заменити четничком камом и дегенеком (које су за непослушне користили равногорци и остале фракције нациЈоналних снага?

Овде морамо да завршимо и са Титом и Дражом, и са Слобом и Кизом; нама овде требају јаке институције које нам сигурно неће донети ни руски тајкуни на својим тенковима, ни амерички обавештајци са својим бомбардерима – ма шта ко триповао на ту тему. За то ћемо се морати изборити о својој ‘рани и својој џебани, а ви из дијаспоре – ако већ нећете да нам помогнете, немојте нас ни саплитати. Србијом се мора владати из Београда, а не ни из Сарајева, ни из Загреба, ни из Вашингтона, а богами ни из Москве. Ја нисам ретардиран и мени не треба нико да ме кроз живот води за ручицу. Сарађујем са сваким ко према мени има јасне и нескривене интересе и показује поштовање за мој интерес; они други, могу да дођу, попију кафу и буду домаћински испраћени…
Тако мора да профункционише и Србија без обзира на чињеницу да је мала, сиромашна, итд. Све друго је издаја националних интереса. Велико је питање како доћи до Србије какву ја сањам, али повампирење Слободана Милошевића и Зорана Ђинђића сваког марта томе сигурно не доприноси.

пре око сат времена · Свиђа ми се

Небојша Малић Мени само није јасно што се МЕНИ обраћаш овом тирадом. Ја нити сам стандардни „дијаспорац“; нити се бавим политиком (тј странчарењем) већ државним питањима, што није исто; нити теби или било коме попујем КАКО треба да живите тамо, а поготово не „одавде.“ То што сам овде је мој проблем. Твој је што изгледа мислиш да ме то дисквалификује од покушаја да браним свој народ и његову националну државу од уништења.

пре око сат времена · Свиђа ми се

Небојша Малић На крају, само зато што сам једном похвално говорио о Милошевићевом малтене пророчанству, не значи да подржавам све што је он говорио или радио. Та подељеност о којој причаш последица је управо идиотског емотивног манихејства, по којем није битно ШТА се ради, већ КО шта ради КОМЕ (тј. „ко ће кога“).

Пре 59 мин. · Свиђа ми се

Dragoslav Pavkov Теби се обраћам јер ТИ у својим текстовима имплицираш да смо ми овдашњи незнавена хорда која никада до сад није знала да изабере право руководство. Друго, не знам зашто мислиш да ниси нестандардни дијаспорац, мени делујеш врло стандардно. Баш као што сам ја „стандардни“ србијанац који се пар пута зајебао приликом избора на тему „говно или балега“, па се сад чеше где га не сврби и цвика хоће ли други пут потрефити.

„То што сам овде је мој проблем. Твој је што изгледа мислиш да ме то дисквалификује од покушаја да браним свој народ и његову националну државу од уништења“

Ти наравно, имаш право да мислиш како свој народ и његову националну државу браниш тако што им барем један пут годишње поручиш: „Погледајте каквог човека сте издали“, ја имам право (ваљда) да мислим како то није ни поштено (ја га нисам издао, да сам се ја питао њему би се судило овде и прошао би горе него у Хагу), а ни тачно. Он је изгубио на изборима, а зашто је до тога дошло – сам је одговоран.

пре око сат времена · Свиђа ми се

 

Пре 44 мин. · Свиђа ми се

Dragoslav Pavkov Што се тиче тираде – знаш да ми треба доста речи да се изразим. Ако те смара – завршићемо пре него што се посвађамо, за шта уопште нисам заинтересован. Поздрав.

Пре 41 мин. · Свиђа ми се

 

 

3 mišljenja na „Драгослав Павков:Разговор угодни народа с(е)рбског

  1. тако изгледа „дијалог“ међ`србљима, када се ствари гледају парцијално и само из једног, сопственог угла… нећете далеко стићи, свакако не даље од свађе… и, пазите, уопште не кажем да ту има нешто лоше, мислим посвађати се, него вам је разлог за свађу танак… чуј, свађати се око слобе у 2013.години је заиста депласирано

    Sviđa mi se

  2. Одличне реплике господина Павкова. Апсолутно све сте рекли још на почетку, овом констатацијом: „он је био политичар а не аналитичар“. „Дела, не речи“, пословица је стара колико и људски род. Да туга буде већа, овај говор који је Милошевићу ко зна ко написао тешко да се може назвати историјским, пошто су историјски говори они који претходе некаквој акцији, при чему би акција морала да да некакве трајне ефекте. Какве је ефекте поизвео овај говор? Никакве. Ни Милошевић као државник није био никакав – његова СРЈ се распала веома брзо, једва да је ушла у другу деценију постојања. Разлоге распада нећемо ни спомињати, а када бисмо рекли да су сепаратисти у ЦГ победили са слоганом „да живимо боље“, и ми као народ и Милошевић као државник испадамо заједно пресмешни и јадни.

    Sviđa mi se

Ако мене питате...